Primary Advertiser

רוצים ארוחת ערב כיפית לכל המשפחה? ככה עושים את זה נכון

בשיתוף יטבתה

20.12.2020 / 10:55

הארוחה האחרונה של היום היא גם הזמן המושלם לכל המשפחה להתאסף סביב השולחן וליהנות מקצת זמן איכות משותף. אבל איך עושים את זה נכון? קבלו כמה טיפים חשובים

הורים וילדים אוכלים סביב שולחן. ShutterStock
הארוחה המשפחתית המושלמת/ShutterStock

בבוקר אין לנו באמת זמן ובצהרים כולם בעבודה, בבית הספר או בגן, אז איזה מזל שיש את ארוחת הערב, בה כל המשפחה יכולה להתאסף יחד סביב השולחן וליהנות מקצת זמן איכות. אבל איך באמת מנצלים עד תום את הרגעים המשפחתיים האלו והופכים את ארוחת הערב שלנו לכיפית במיוחד? הנה כמה טיפים שכדאי ליישם בבית:

בלי טלפונים

כמעט כולנו מכורים לסמארטפונים שלנו ורוצים להישאר כל הזמן בקשר עם העולם, אבל בטח גם אתם ישבתם בארוחות משפחתיות בהם כל אחד שקוע עם הראש עמוק במסך ומתעלם מהסביבה. מה הפתרון? קחו סלסלה קטנה, שימו אותה הרחק משולחן האוכל והניחו בתוכה את כל המכשירים האלקטרוניים למיניהם, כולל הטלפונים שלכם. חצי שעה של שקט תעשה לכם רק טוב וכולם יוכלו להיות מרוכזים האחד בשני.

הכי כיף ביחד: דברים חדשים ששווה לנסות עם כל המשפחה

תהנו מארוחה קלה להכנה וטעימה במיוחד

כשהמשפחה מתכנסת לארוחת הערב, אתם לא באמת רוצים לבזבז את כל הזמן שלכם בהכנות במטבח, נכון? רטבי השמנת של יטבתה, בטעמים קלאסי, פטריות ועגבניות, יעשו בשבילכם עבודה מושלמת. הם בסיס מצוין לשלל מנות נהדרות, כמו פסטות, קישים, פשטידות ועוד ועוד והטעם המדהים שלהם ישדרג לכם כל מנה שתבחרו להכין.

עוד יתרון גדול הוא שרטבי השמנת של יטבתה הופכים את כל עניין הכנת האוכל לקל ונוח, מה שנותן לכם את השילוב המושלם בין טעם לזמן במטבח. פתאום תגלו שכל המשפחה מתאספת הרבה יותר מהר סביב השולחן וכמובן, ברגע שתגישו את האוכל, הריח של השמנת והטעם המעולה כבר יעשו את שלהם וכל ארוחת הערב המשפחתית שלכם תעלה לשלב הבא.

מאק אנד צ'יז עם פטריות. צילום: אפיק גבאי, סטיילינג: נעה קנריק,
פשוט להכנה ועם טעם מושלם. מאק אנד צ'יז עם פטריות/צילום: אפיק גבאי, סטיילינג: נעה קנריק

ספרו מה עשיתם היום

נצלו את הזמן שהתפנה לכם במהלך הארוחה כדי להקשיב אחד לשני. זה לא חייב להיות מורכב מדי. מספיק שכל אחד מבני המשפחה יקבל 2-3 דקות כדי לספר לאחרים על כל מה שהוא עשה היום. משהו מעניין שקרה בעבודה, שיעור שנלמד בכיתה, עם מי הילדים שיחקו בגן וכן הלאה. תגלו שאתם לומדים זה על זה הרבה דברים שלא ידעתם או שעברו לידכם בחיי היומיום המהירים.

תכננו את הטיול של סוף השבוע

למזלנו, החורף הישראלי לא קשוח מדי וגם בחודשים הקרים אפשר לצאת כמעט בכל סוף שבוע לדרכים, לראות את הארץ ולעשות דברים מהנים. ארוחת הערב המשפחתית היא אחלה זמן להתארגן לקראת הטיול הבא שלכם - כל אחד יכול להציע מקומות ורעיונות ויחד תגבשו את הנסיעה, ככה שתתאים לכולם. זה גם ייתן לכם משהו לחכות לו, כזה שיעזור לכם לסחוב בכיף עד לסוף השבוע.

ריזוטו פתיתים של מעיין אשכנזי
שקשוקה שמנת פטריות ותרד של רוני שינקמן
בריא וגם טעים? תתפלאו. התבשיל המפנק של אמירם טובים

בשיתוף יטבתה
  • עוד באותו נושא:
  • יטבתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully