Primary Advertiser

הכי כיף ביחד: דברים חדשים ששווה לנסות עם כל המשפחה

בשיתוף יטבתה

6.1.2021 / 7:58

בתקופה האחרונה יש לנו הרבה יותר זמן משפחתי מהרגיל, אז למה לא לנצל זאת לפעילויות מהנות, שישאירו לכולם זיכרונות מעולים? אספנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים, שממש כדאי לעשות ביחד. תבלו

הורים וילדים משחקים. ShutterStock
מה כל המשפחה יכולה לעשות ביחד?/ShutterStock

החודשים האחרונים אולי לא היו שגרתיים במיוחד, אבל בכל זאת אפשר למצוא בהם כמה נקודות אור ואחת הנחמדות במיוחד מתוכן היא הזמן המשפחתי שכולנו נהנינו ממנו לפתע.

מרגישים שאין לכם זמן בחיים? כך תשדרגו את היום עם כמה פעולות פשוטות

אם בתקופות רגילות כל אחד מבני המשפחה עסוק בשלו ורץ ממקום למקום, הרי שפתאום מצאנו את עצמנו מבלים יותר מתמיד עם האהובים עלינו ביותר ומחפשים דרכים להעביר את הזמן המשותף הזה בכיף. אם גם אתם במצב הזה - זו הכתבה שחיפשתם. הנה כמה דברים חדשים שממש כדאי לנסות עם המשפחה שלכם:

המציאו ריקוד משפחתי

יש איזה שיר שכל המשפחה אוהבת? זה הזמן להיות יצירתיים. כל אחד מבני המשפחה, הרקדנים הטובים יותר ואלה שאולי קצת פחות, יכול לתרום את חלקו לכוריאוגרפיה וככה, לאט לאט, תרכיבו תנועות לריקוד משפחתי מגניב ביותר. סיימתם? כל מה שנשאר לכם זה להציב את הטלפון במקום אסטרטגי, ללחוץ פליי, לצלם את היצירה החדשה שהכנתם וכמובן, לשלוח לסבתא.

הכינו ארוחות עם הילדים

הילדים תמיד אוהבים לצפות בנו, ללמוד ולחקות את כל מה שאנחנו עושים. אז אם יש לנו קצת יותר זמן מהרגיל איתם, למה שלא נשתף אותם וניתן להם להתנסות קצת בהכנת מטעמים, שכל המשפחה תוכל אחר כך לשבת ביחד סביב השולחן וליהנות מהם? כמובן שאנחנו לא יכולים לצפות מהצעירים לייצר עבורנו מנות מסובכות, אבל בהחלט ישנן אפשרויות נהדרות שיתאימו להכנת סעודת מלכים משפחתית.

רוצים לגלות בעצמכם? קנו את רטבי השמנת של יטבתה, בטעמים קלאסי, עגבניות ופטריות וצאו לדרך. אפשר להכין איתם מגוון רחב של מאכלים, כמו פסטה, קישים, פשטידות ועוד ועוד והכל פשוט ביותר ומהיר להכנה, כי רוטב השמנת כבר מגיע מוכן וטעים. כל מה שנשאר עכשיו זה רק לאכול וליהנות מזמן משפחתי.

תפוחי אדמה ממולאים ומוקרמים. צילום: אלון מסיקה, סטיילינג: נעה קנריק,
הכינו עם הילדים ארוחות מושלמות. תפוחי אדמה ממולאים ומוקרמים/צילום: אלון מסיקה, סטיילינג: נעה קנריק

צאו לקמפינג

כולנו מתגעגעים לנופשים, חופשות וטיולים עם כל המשפחה וסביר להניח שיש רבים שעדיין חוששים ללכת לבתי מלון, גם בישראל. אבל קיים פתרון - ברחבי הארץ פזורים לא מעט מקומות שמציעים לכם קמפינג מהנה במיוחד, עם אזור מוגדר בו תוכלו להעביר את הלילה ופעילויות שונות שאפשר לעשות לאורך היום. קמפינג הוא דרך מעולה לתת לכל אחד מבני המשפחה לבטא את היכולות שלו: זה שמדליק את המדורה, זה שמספר סיפורים, זה שבונה את האוהל. כיף גדול.

שתלו גינה ביחד

בזמן האחרון שמענו לא מעט על הצורך בחברה בת-קיימא, כזו שיכולה לכלכל את עצמה, גם מבחינה חקלאית. אז לא, לשתול גינה משפחתית זה כנראה לא מה שיספק לכם את כל האוכל ליומיום, אבל מעבר לכיף שבעבודה הקבוצתית, זה בהחלט יכול גם לשדרג לכם את המטבח מדי פעם וכמובן, לשפר את ההרגשה. בגינה אתם יכולים לשתול גם פרחים או עציצים וכמובן, גם כל מיני ירקות ותבלינים ואם אין לכם מקום בבית, אפשר למצוא איזו פינה שקטה או להצטרף לגינה קהילתית.

קמפינג ישראל. ShutterStock
מה עם איזו פינה שקטה לקמפינג משפחתי?/ShutterStock

הכינו יחד אלבום תמונות של השנה האחרונה

כאמור, זו לא הייתה שנה רגילה, אבל עדיין אין ספק שלכל אחד מבני המשפחה שלכם היו בה לא מעט חוויות וכמובן שעם הסמארטפונים, כולנו מתעדים היום הכל. אז מה עושים? נכנסים לאחד האתרים שמציעים אלבומים דיגיטליים ומבקשים מכולם לאסוף את התמונות שהם רוצים שיהיו באלבום. אתם יכולים לייצר דף נפרד לכל חודש וקבלו טיפ: אם תעלו סרטונים ליוטיוב, תוכלו גם להוסיף QR באלבום ולהגיע היישר לסרטונים בזמן אמת.

לעשות ניסוי מדעי

מכירים את כל התוכנית האלו שמציגות ניסויים מדהימים? מסתבר שאתם יכולים לעשות זאת אפילו בבית. כמובן שאין צורך להסתכן ולבצע משהו מורכב מדי, שעדיף שמדענים מוסמכים יעשו, אבל בקלות אפשר למצוא היום באינטרנט מאות ניסויים אדירים שתרצו לתעד: איך מייצרים "הר געש" ביתי, איך מכינים שלג, מה קורה כשמשלבים סוגים שונים של נוזלים וכן הלאה. מהר מאוד תרגישו איך גלגלי המוח של כל בני המשפחה פועלים יחד. רק תקראו את ההוראות לפני...

תפוחי אדמה אפויים בבשמל פטריות
פסטה ברוטב לבן לילדים של דני קמושביץ
קנלוני תרד, גבינות ועגבניות של אור בן אוליאל

בשיתוף יטבתה
  • עוד באותו נושא:
  • יטבתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully